Lidmaatschap

Terug

Hoe werkt het bestellen van de visbox?

1 Meld je aan voor de maandelijkse visbox
Ontvang elke maand een box vol verse vis thuis! Ga jij voor de Hooked of de Big Catch variant?

2 Kies elke maand een gewenst bezorgmoment
Wij laten je weten wanneer de volgende voor je klaarstaat en jij een bezorgmoment kunt kiezen. 

3 Ontvang de eerstvolgende visbox de laatste vrijdag van de maand thuis
Meld je aan voor de laatste bezorgdatum en geniet deze maand al van verse vis. Eet smakelijk!

  • Deze of volgende maand even geen visbox? Wijzigen, pauzeren of annuleren kan eenvoudig in je account voor de uiterste besteldatum van deze maand.
  • Met Freshly Fish zit je nergens aan vast. Eenmalig bestellen kan ook, zet je account eenvoudig UIT, dan ontvang jij eenmalig een visbox en volgende maand geen.

Wat zijn de voordelen van de maandelijkse visbox?

  • Elke maand verse vis gratis thuisbezorgd
  • Andere plannen? Pauzeer of annuleer de visbox dan eenvoudig met de AAN / UIT knop
  • De maandelijkse visbox heeft geen verplichtingen: je kunt zowel eenmalig bestellen of als flexibel lidmaatschap te gebruiken
  • Ontvang bericht als de volgende visbox klaarstaat en kies een bezorgmoment
  • Vis is gezond, gevarieerd en gewoon heel erg lekker!
  • De gemarineerde en panklare vis hoef jij alleen in de oven te zetten. Eet smakelijk!

Zit ik ergens aan vast?

Met de maandelijkse visbox zit je nergens aan vast. Je kunt eenmalig bestellen en de knop in je account eenvoudig UIT zetten. Pauzeer of annuleer de visbox eenvoudig met de AAN / UIT knop.

Ontvang ik de volgende visbox automatisch?

Wanneer wij de volgende visbox gaan samenstellen sturen we jou een bericht. Wil je deze visbox ontvangen, zet in je account de knop dan op AAN. Kies een bezorgmoment wanneer jou uitkomt en de visbox wordt de laatste vrijdag van de maand bij jou thuisbezorgd.

Tot wanneer kan ik wijzigen?

Je kunt je bestelling kosteloos annuleren, wijzigen of pauzeren tot de het einde van de laatste besteldag. Kijk op de home- of bestelpagina welke dag datum dat deze maand is.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Je bestelling is tot het uiterste bestelmoment, maandag tot 24:00 uur, voor de laatste vrijdag van de maand kosteloos te wijzigen. Dit kan in je accountoverzicht.

Hoe pauzeer ik mijn bestelling?

Je bestelling is tot het uiterste bestelmoment, maandag tot 24:00 uur, voor de laatste vrijdag van de maand kosteloos te pauzeren. Zet de knop op UIT en zet ook zo gemakkelijk zelf weer AAN. De visbox is eenvoudig te pauzeren in jouw account met de knop.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Je bestelling is tot het uiterste bestelmoment, maandag tot 24:00 uur, voor de laatste vrijdag van de maand kosteloos te annuleren. Dit kan in je accountoverzicht.

Hoe stop ik mijn bezorgingen?

Heb je de knop in je account UIT gezet voor het einde van de laatste besteldag, dan wordt er natuurlijk geen bedrag afgeschreven en ontvang je geen visbox.

Hoe heractiveer ik mijn lidmaatschap?

Door de knop in je account weer AAN te zetten (voor de laatste besteldatum van de maand) heractiveer je de visbox weer. Dan gaan we voor je aan de slag en kun je een bezorgmoment kiezen.

Waar en wanneer wordt er geleverd?

Freshly Fish bezorgt elke laatste vrijdag van de maand, bij feestdagen kan dit afwijken. De visbox wordt gratis bij jou thuisbezorgd. Kies in je account een bezorgmoment voor deze dag (ochtend, middag of avond) en de bezorger komt binnen dit tijdsvak jouw visbox thuis bezorgen.

Wanneer wordt mijn box bezorgd?

Freshly Fish bezorgt elke laatste vrijdag van de maand, bij feestdagen kan dit afwijken. De visbox wordt gratis bij jou thuisbezorgd. Kies in je account een bezorgmoment voor deze dag (ochtend, middag of avond) en de bezorger komt binnen dit tijdsvak jouw visbox thuis bezorgen.

Ik ben niet thuis tijdens de levering. Wat nu?

Het bezorgmoment kun je wijzigen tot de laatste besteldatum. Ben je op het moment van bezorging toch niet thuis? Dan komt de bezorger de volgende dag gewoon nog een keertje langs.