Veelgestelde vragen

Over de Freshly Fish visbox

Hoe werkt Freshly Fish?

1. Elke maand stellen wij een speciale box met visproducten samen
De producten in de Freshly Fish visbox zijn van hoge kwaliteit en altijd vers. Dankzij het nauwe contact met onze leveranciers weten we precies waar de producten vandaan komen en hoe ze zijn geproduceerd. De visbox is leverbaar in twee verschillende groottes. 

2. Je maakt een account aan en bestelt de gewenste box
Bij Freshly Fish is bestellen van een box vrijblijvend. De omvang van de visbox die je bestelt kan maandelijks worden gewijzigd, afhankelijk van jouw situatie. 

3. Je krijgt de box op onze vaste bezorgdag thuisbezorgd
De visbox wordt door de bezorgservice gekoeld en vers bij je thuisbezorgd. 

4. Snel en gemakkelijk een overheerlijk visgerecht van kwaliteit op tafel
Na levering van de visbox tover je met de inhoud van de box én onze recepten in een handomdraai de meest overheerlijke visgerechten op tafel! 

Hoe vaak kan ik met de Freshly Fish visbox koken?

De Freshly Fish visbox is te bestellen in twee verschillende groottes van zes of acht maaltijden. Elke maaltijd bestaat uit twee porties. Zo kun je met de visbox van zes maaltijden zes keer voor twee personen koken en met die van acht maaltijden acht keer voor twee personen koken.  

Hoelang kan ik de producten bewaren?

De visproducten in de Freshly Fish visbox zijn áltijd vers. Op de verpakking kunt u de exacte houdbaarheidsdatum van het product vinden. Je kunt de vis tot deze datum gekoeld in de koelkast bewaren. Als je de producten liever op een later moment consumeert, dan kun je de producten invriezen. Magere vis is in de diepvries tot 6 maanden houdbaar. Vette vissoorten blijven ingevroren tot 3 maanden goed.

Wat zit er in de Freshly Fish visbox?

Elke box bevat een unieke samenstelling van de meest verse, seizoensgebonden visproducten. Onze leveranciers leveren duurzame vissoorten uit alle hoeken van de wereld, om een zo breed mogelijk assortiment aan te kunnen bieden: van verse Noorse zalm tot kabeljauw uit de Noordelijke wateren.

Hoe zit het met vis uit verre landen?

De meeste producten uit de Freshly Fish visbox worden geleverd door onze eigen lokale vissers. Deze vis is niet diepgevroren geweest en is heel snel na vangst verpakt in onze heerlijke visbox. Sommige vis uit onze visbox komt daarnaast uit verre landen, zoals Argentijnse garnalen of Afrikaanse heekfilet. We willen onze klanten ook van deze heerlijke vis laten genieten. Deze specifieke vis wordt daarom direct na vangst ingevroren, om een perfecte kwaliteit te kunnen garanderen. Zodat iedereen van de beste vis kan genieten!

Hoe kies ik de juiste box?

Afhankelijk van het aantal eters aan jouw eettafel kun je kiezen uit twee visbox formaten. De Hooked visbox bevat zes visgerechten voor twee personen en The Big Catch XL visbox bevat acht visgerechten voor twee personen. Eet je alleen? Dan kun je vanzelfsprekend twaalf keer eten van de Hooked visbox. Ben je met meer personen of grotere eters? Dan kun je meer visgerechten tegelijk proeven. 

Leveringsinformatie

Waar en wanneer wordt mijn visbox bezorgd? 

De visbox wordt elke laatste vrijdag van de maand aan huis bezorgd door de bezorgservice.

Hoe kan ik mijn levering inzien?

In je account kun je meer informatie vinden over jouw levering. Maak daarom altijd een account aan bij het bestellen bij Freshly Fish. In je account kun je meer informatie vinden over jouw levering, zoals wat je besteld hebt en wanneer jouw visbox wordt geleverd.

Ik ben niet thuis op het aangegeven bezorgmoment, wat nu?

Onze bezorgservice komt jouw visbox gekoeld bezorgen. Ben je op dat moment niet thuis? Dan komen ze nog een keer terug.  

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Je bestelling is tot het uiterste bestelmoment, maandag tot 24:00 uur, voor de laatste vrijdag van de maand kosteloos te wijzigen.

Hoe wijzig ik mijn boxtype?

Door in te loggen op je account, kun je je bestelling kosteloos wijzigen tot het uiterste bestelmoment (maandag tot 24:00 uur, voor de laatste vrijdag van de maand). 

Accountinformatie

Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?

Je kunt je accountgegevens wijzigen op de pagina ‘Mijn account’ bij ‘Accountgegevens’. 

Hoe kan ik mijn e-mailinstellingen aanpassen?

Je kunt je accountgegevens wijzigen op de pagina ‘Mijn account’ bij ‘Accountgegevens’. 

Hoe wijzig ik mijn bezorgadres?

Je kunt je accountgegevens wijzigen op de pagina ‘Mijn account’ bij ‘Adressen’.